pondělí 26. září 2011

Poděkování - Odpověď na e-mail.

                                                                                                         Heřmanuv Mestec 26.9.2011

Vážení,
           děkuji Vám za Váš zájem.
 
        Nic z toho co jsem zveřejnil na svých webových stránkach, jsem si nevymyslel.
  Magistrát hl.m. Prahy (MHMP) se začal mými stížnostmi “zabývat”, až když jsem pohrozil veřejným protestem nebo hladovkou.
  V březnu 2009 tehdejší “veřejný ombudsman” MHMP Mgr. Halova uznala ve svém “vyjádření k šetření” že ”v některých bodech byla vedením Domova (DS) porušená lidská práva i Smlouva o poskytování služeb”.
  Ovšem zřejmě poté co zjistili že na základě této “zprávy” jsem se snažil podat “trestní oznámení” u Okresního soudu v Chrudimi, tak už mně tzv. “Kontroly” z MHMP ”nedali nikdy v ničem za pravdu a ani se ji nesnažili hledat”.
  V roce 2008 mně pomohla ČT pořadem “Černé ovce”. Tehdy se reportáž omezila pouze na “problémy s protetikou”. Hlavní vinu však podle mně nesli ortoped, rehab. sestra, zdravotní a sociální úsek a vedení DS, kteří neprojevili vůbec zájem mi pomoci i když o těchto problémech věděli.
 Od té doby jsem se několikrát obracel na tisk, rozhlas nebo televizi, bohužel není zájem.
Své stížnosti a žádosti jsem posílal na MPSV, Úřad vlády ČR který je posílali zpětně k “řešení” na MHMP.
   Psal jsem i na instituce které mají ve své “náplni” ochranu lidských práv nejen postižených a seniorů.
  Např. Veřejný ombudsman ČR, NRZP, Amnesty international, Český Helsinský výbor a další.
Někteří z nich “nemají kapacity”, jiní zase “pravomoce”, další to “jenom zaevidují”, nebo se vyjádřili v tom smyslu že “je škoda že jsem jen sám v DS který na tyto nedostatky poukazuje” a někteří oslovení se neozvali vůbec.
  Takovýto “nezájem” vyhovuje nejen vedení DS ale i MHMP,protože kdyby udělali “opravdovou kontrolu”, tak by se muselo “dát za pravdu” nejen mně ale i dalším, kteří si na “poměry” v DS stěžovali.
  Český Helsinský výbor sice už dvakrát “projevil zájem” (pí.Baslová), navštívil jsem ji osobně a dodal jsem ji i některé písemné podklady, ke kterým se síce ústně vyjádřila že “dá se to posoudit jako porušování lidských práv”, ovšem písemné vyjádření jsem nedostal i když jsem o to žádal.
    Teď je tady klient z kterým je “zacházeno podobně” jako se mnou a který si to taky “nenechá líbit”.
  Jako “důvod jeho vystěhování” jsou uváděny jeho zdravotní problémy, skutečný důvod je však ten, že podobně jako já poukazuje na závažné nedostatky v tomto “Domově”.
  Jsou tady “klienti”, kteří svým “chováním” dlouhodobě narušuji nejen “Domácí řád” a z nějakého “neznámého důvodu” na ně ředitelka DS Marie Málková “nedá dopustit”.
     Bohužel není to jenom “ředitelka” která se “chová nepatřičně”. Podle mých dosavadních “zkušeností” si myslím že do podobných “Zařízení” by se měli dělat povinně “psychotesty” pro všechny zaměstnance.
   Doufám však že jsou i lidi kterým není “šikanování a porušování lidských práv” lhostejné a svým “zájmem” u MHMP, pomohou zlepšit “situaci” v tomto “Zařízení”.
  Proto se obracím nejen na Vás ale zveřejnil jsem tento “Případ” i na internetu: //Seznam//aginaj.sweb.cz// nebo //Google//rozhodny.blogspot.com//, který budu pravidelně aktuálně doplňovat.
  Děkuji Vám.     Alojz Janiga, Heřmanův Městec   
                                                                                                                                                            

Žádné komentáře:

Okomentovat