čtvrtek 6. října 2011

Žádost o radu a pomoc.

                                                                                                                                                        6.10.2011
                                                Žádost o radu a pomoc.



     Vážení.


                Obracím se na Vás ohledně mého problému, který spočívá v tom, že jako klient „Domova pro seniory“(DS) hl.m. Prahy v Heřmanově Městci, jsem dostal od vedení DS „výpověď ze Smlouvy“(ukončení pobytu v tomto zařízení) pro údajné „hrubé porušení Domácího řádu“.

      Touto výpovědi(k 31.10.2011) jsem se dostal do pro mě „neřešitelné situace“.

      Vedení DS na mně „vyvíjí nátlak“, abych ukončil pobyt a „vystěhoval se třeba na ubytovnu“.

  Poznamenávám že mi je 70 let, jsem po „těžké mozkové příhodě“ s ochrnutím levé poloviny těla.
 LPS jsem byl uznán „občanem zvlášť těžce zdravotně postiženým“. Toto postižení „závažně omezuje mé pohybové schopnosti“.

     Domnívám se mimo jiné že, mé „přestěhování“ z jednolůžkového pokoje na dvoulůžkový je „neadekvátní“ a nevím jakým způsobem by mi toto „řešení“ mělo pomoct k zlepšení mého zdravotního stavu.

   Žádám Vás proto laskavě o pomoc při řešení moji situace.

   Děkuji Vám za pozornost.

        Formánek Jiří,  Masarykovo nám.37, Heřmanův Městec 93803.

Žádné komentáře:

Okomentovat